Hopp til hovedinnhold
Bilde av ansatte på kundesenteret til Gudbrandsdal Energi
Denne artikkelen er mer enn 1 år gammel.

Bransjevinner i Norges Beste Kundeopplevelse 2023

Gudbrandsdal Energi gikk til topps i den nye kåringen NBK - Norges Beste Kundeopplevelse. Kåringen er en del av Kundeserviceprisen, som innsiktsbyrået SEE YOU står bak.

Ann Iren Kolås Ryen
Publisert

I 2023 bestod Kundeserviceprisen av 19 klasser med til sammen nærmere 200 deltakende selskaper. Nytt av året er at Kundeserviceprisen utvides til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse.

I energibransjen ble Gudbrandsdal Energi best i test, med følgende forklaring:Selskapet har vunnet sin klasse fordi de eksisterende kundene opplever en høyere tilfredshet enn hos konkurrentene

Det gleder leder av kundeservice hos Gudbrandsdal Energi, Solvår Holsbrekken Skar.

- Først og fremst er det en annerkjennelse på at det vi gjør er riktig, men enda viktigere er det at kundene også opplever det sånn. Det er tross alt fornøyde kunder vi lever av og for. Jeg er stolt av arbeidet vi gjør, og mine dyktige kolleger, sier hun.

Les mer om kåringen av Norges Beste Kundeopplevelse her.

Her kan du se alle vinnerne.

Relaterte nyheter